Activatie Campagne Squla @ Schiphol

Squla was op zoek naar een activatie campagne om schoolgaande kinderen, en hun ouders, ook in de schoolvakantie te laten ervaren wat de meerwaarde is van hun leerproducten. Om ook na de vakantie top of mind te zijn.

Samen met Squla ontwikkelde Random Creatives een zomercampagne op Schiphol.  Op twee momenten kwamen kinderen en ouders op een laagdrempelige manier in aanraking met de producten van Squla. Helemaal passend bij de slogan ‘leuk leren werkt’.
Bij vertrek kregen de kinderen bij de douane een leuk vakantieboek mee, om ook op vakantie op een leuke manier te blijven leren. Bij terugkomst werden de families verrast met leerzame spelletje getoond op de Squla koffer die voorbijkwam op de bagageband. Kinderen konden tijdens het wachten laten zien dat zij de slimste van de familie waren door korte quizvragen op te lossen. Ideaal tijdens het wachten op je eigen koffers en tassen!

Een succesvolle activatie campagne die voortborduurde op de identiteit en doelgroep van Squla.

Dit project is een creative impulse.