De vraag

‘We zoeken een concept en een verhaallijn voor het online Sinterklaasfeest van Bol.com.’

Een leuke vraag van vaste samenwerkingspartner evenementenbureau Obsession. Bol.com organiseert jaarlijks een groot sinterklaasfeest voor alle kinderen van de medewerkers. Helaas kon dit door corona niet doorgaan zoals op de traditionele manier. Maar de Sint laat zich niet snel tegenhouden en dus werd het een online versie.

De vertaling

Het Grote Sinterklaasfeest van Bol.com had een rode draad nodig. We ontwikkelden samen met Obsession een verhaallijn dat diende als concept en waar de online productie omheen gebouwd kon worden. Sint was zijn bril kwijt, Poetspiet moest hem zoeken en uiteindelijk werd de bril natuurlijk gevonden. Ondertussen deden de kinderen thuis de Sint Bingo en genoten ze van warme chocolademelk en pepernoten uit hun thuisbezorgde pakket. Met de bingo konden mooie prijzen gewonnen worden en aan het einde van de show liet de Sint weten dat er ook nog een cadeau in huis was verstopt. In totaal een mooie beleving, live en deels van tevoren opgenomen, vastgelegd in de aftermovie.

Opdrachtgever: Evenementenbureau Obsession
Opdracht: ontwikkel een concept en verhaallijn voor het online sinterklaasfeest van Bol.com