De vraag

Schneider Electric is het duurzaamste bedrijf van de wereld. Een boodschap die zij al haar klanten in de Benelux wilde laten ervaren. Door innovatieve sessies en de nieuwste ontwikkelingen binnen hun aanbod, wilden ze hun klanten betrekken bij de ambitie van het bedrijf in de algehele duurzame transitie. Hoe breng je dit in twee landen voor het voetlicht met totaal verschillende wensen en eisen?

De vertaling

Samen met D&B Eventmarketing ontwikkelden we een blauwdruk voor alle events die door Schneider Electric georganiseerd werden. Duidelijke randvoorwaarden en afspraken waarbinnen de verschillende organisatoren konden spelen. Zo ontstonden evenementen die qua uitstraling en overall boodschap gelijk waren, maar aangepast konden worden naar de specifieke doelgroep. Zo raakte Schneider Electric zowel bij bestaande als nieuwe klanten, de juiste snaar.

Opdrachtgever: Schneider Electric i.o.v. D&B Eventmarketing
Opdracht: ontwikkelen blauwdruk voor meerdere events

Fotografie Nico van Alsemgeest