De missie
Zoals wij zelf iedere dag keuzes maken, worden er ook dagelijks beslissingen genomen door organisaties als bedrijven, de overheid en de media, die van grote invloed zijn op ons allemaal en waarvan de impact generaties lang gevoeld wordt. Toch worden belangen van toekomstige generaties nog te weinig meegenomen in deze grote beslissingen. Het Lab voor Toekomstige Generaties heeft als missie dat het welzijn van toekomstige generaties worden meegenomen in deze beslissingen. Een missie waar we als Random Creatives graag aan mee werken.
De vertaling
Deze missie hebben we vertaald in een merkconcept en uitgewerkt in een merkboek en de website. Het merkboek bevat de huisstijl, waarden, tone-of-voice, het merkmanifest, de pay-off en natuurlijk de missie. Het merkconcept geeft helderheid en richting aan iedereen die werkt en meewerkt aan Het Lab voor Toekomstige Generaties en hun missie.
Opdrachtgever: Lab voor Toekomstige Generaties
Opdracht: Ontwikkel een merkconcept en website