De vraag
Flynth organiseert jaarlijks een academie voor al haar medewerkers. Een bijspijkersessie zodat alle klanten het beste van het beste krijgen.
Ook in corona tijd was het belangrijk om te blijven inspireren en informeren. Aan Random Creatives de vraag om i.s.m. D&B Eventmarketing een kloppend leer event te creëren met kennis en de nodige entertainment.
De vertaling
We creëerden een concept waar de juiste dynamiek de rode draad vormde. Om de concentratiespanne goed te houden bij het publiek, was er een goede balans tussen fun en informatie overdracht. En dat allemaal online, 25 inhoudelijke vaksessies met topdocenten, toffe programma onderdelen zoals Masterclasses, Meet the Client, iedere ochtend een Flynth journaal en te gekke spelprogramma’s.
De 1215 unieke kijkers werden drie dagen lang op hun onderwerp getrakteerd op kennis. En vonden verbinding in informele programma onderdelen.
Het geheel kreeg een 8,8 als cijfer van de deelnemers.
Het eventconcept is uitgebreid met een leertraject gedurende het jaar en een tweede editie in het najaar.
Opdrachtgever: Flynth
Opdracht: vertaal een leer traject van offline naar online