De vraag

Trouw Nutrition organiseert tweejaarlijks een event voor de branche van diervoeder. Een impactvolle business. Actoren binnen de sector nemen deel aan een event waar de nieuwste ontwikkelingen worden gedeeld en besproken. Aan Random Creatives de vraag om i.o.v. D&B Eventmarketing een concept te ontwikkelen dat over de gehele aarde gevolgd kon worden. Alle markten, overal, in ultieme verbinding…olnline.

De vertaling

Vanuit de studio in de Fabrique creëerden we een doorlopend programma waarbij tijdzones aan elkaar gekoppeld werden.
Voortbordurend op de slogan ‘ Feeding the future’ organiseerden we een online gesprek met als thema ‘ Future matters’. Een programma dat vol stond van urgentie en een duidelijke call to action: het moet nu. Met interviews en input vanuit de hele wereld werd de dialoog gesterkt tussen sprekers én publiek.
Een verbindend event dat grenzen doorbrak met een gezamenlijk doel.

Opdrachtgever:  Trouw Nutrition in opdracht van D&B Eventmarketing
Opdracht: vertaal het eventconcept van offline naar online

photography Nico Alsemgeest